duminică, iunie 07, 2009

wish they were here

Ce sa fac, sa ma duc sau nu?

Trupa Spirit Of Pink Floyd o sa concerteze diseara la amf Mihai Eminescu.

Prima trupa tribut pink floyd, si cea mai blamata, cica. Adica niste baieti care isi castiga painea din a canta Pink Floyd, fara interpretari.

Era o vreme cand spuneam ca as face orice, si prin asta i meant “anything” pentru a asista la un concert Pink Floyd daca s-ar ivi ocazia.

Ocazia vad ca nu se iveste, si nici nu va aparea prea curand.

Ce fac, ma duc diseara sau nu? In concluzie..

Nu vreau sa le dau gir celor de la trupa asta, pentru ca nici nu pot spune ca ii copiaza. Ei sunt doar niste baieti carora le place asa de mult, incat nu se sfiesc chiar sa concerteze in numele lor.

Singurul gand care imi da unda verde sa plec totusi la concert este acela ca e ca si cum s-ar fi strans cativa prieteni fani Pink Floyd, si ii canta, nu doar ca pentru ei, ci si pentru prietenii lor. Cam cum fac eu cu Rene pe terasa cu Beatles, de ne uita D-zeu.

Diferenta e doar aceea intre terasa noastra si scena publica. Da, si ca ei iau bani pentru asta.

Am scris aici dintr-un fel de vinovatie, v-ati prins.

Doar ca azi m-am trezit cu mare pofta de Pink Floyd din motive de Wish You Were Here, si culmea, dup-aceea am gasit stirea cu concertul.

Ma duc sau nu ma duc?

Ii tradez sau nu daca ma duc?

I’ll let you know who won.

Daca pofta mea din ficati de a asculta pink floyd live (fie chiar si cantat de altii) sau morala ca nimeni n-are dreptul... si ca e o minciuna de fapt.. etc.

Dar oare nu e prea pe fata pentru a fi o minciuna?

Nu stiu, zic, ma intreb, ma framant... In mod normal nu m-as fi framantat atata, dar asa as fi avut nevoie de un concert Floyd, sau macar Waters pe la noi..

Niciun comentariu: