duminică, iunie 07, 2009

Circuitul dorintelor in natura.

"



Stiti vorba aceea, "ai grija ce-ti doresti, caci s-ar putea sa ti se intample?

Ei bine, acum niste ani de zile Lumi a postat la ea pe blog niste poze ale unor tablouri ale lui Rene. “Drumul catre rai” se numeste seria, si infatisa 3 presuri romanesti.

M-am indragostit si le-am dorit instantaneu cand le-am vazut.

El a raspuns cu ok, daca imi faci un brad de craciun, sunt ale tale.

i-am zis Ok, se face, insa el n-a mai raspuns.

Pentru aceste 3 tablouri voiam sa ii fac un brad decorat cu globuletze facute din presuri de bumbac desirate.. Fair enough, zic.

A trecut timpul, si iata ca noi locuim in aceeasi casa, si... unde sa stea cel mai bine aceste tablouri daca nu la mine in camera, care e cea mai mare, cea mai bine luminata, cea mai camera din lume pe tara, la o adica?

p.s. la Noaptea galeriilor, pe 12 jun, trupa minunata va fi de gasit la Atelier in Tranzitie, sub libraria Eminescu.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce ma bucur ca intr-un fel sau altul , dorinttza ti-a fost indeplinita!

Ana Iuga spunea...

ce frumoase sunt tablourile! si cat de simple! :)