joi, iunie 18, 2009

Hai la leapsa.

(video gasit de Vera)


Azi la bere dupa examen, cineva intreba “ce ai face daca ai fi o zi invizibil?”

Alexandra a raspuns repede “m-as duce sa vad cum corecteaza astia schitele de schita :P”, suparata ca nu a luat nici una din anul 3 incoace...

Ceilalti au raspuns in gand doar.

Si asa mi-a venit ideea de leapsa.

Deci, voi ce ati face daca ati fi o zi invizibili?

Eu m-as duce la ambasada Butanului, mi-as pune viza pe pasaport si as urca in avion catre Thimphu. Acolo m-as descurca eu dupa ce m-as face la loc vizibila. Voi avea, evident, bani si tot ce imi trebuie ca sa fac ce vreau si ma intorc inapoi cand vreau eu.

In 5 minute o sa imi vina alta idee, asa ca ma opresc aici, asta a fost prima.

Dar nu ma pot abtine si zic:

M-as duce la Londra la o repetitie a lui Waters. As sta in canapea toata ziulica si as bea beri si l-as asculta. Ba chiar as face si glumitze, de jos din canapea. Si din cand in cand i-as sopti la ureche ce sa mai cante... iar el m-ar asculta cuminte.


dar voi?

astept feedback

Un comentariu:

criio spunea...

in mod cert as sta langa el cand isi bea cafeaua