marți, ianuarie 27, 2009

printre picaturi

cu un aparat de fotografiat, ieri, as fi surprins urmatoarele:
lumina din camera dimineata, si aroma de cafea proaspata.
ochii inca blanzi ai profesorilor in fata ignorantei noastre, la sustinerea proiectului.
portia de tochitura si mirosul de cantina arhitecturii
baltocile cuminti de pe stradutele mele
imaginea video alb negru din I love Lucy proiectata pe perete, insa vazuta afara din strada prin fereastra.
eterna mizerie de pe planseta si narghileaua stinganda
tortul de 40 de ani al corinei cu lumanarile aprinse cand era deja jumate mancat
mutritza lui marian spunandu-mi cea mai frumoasa rugaciune pe care am auzit-o vreodata, pacatosul
vecinii de vis-a-vis indragostiti, dansand singuri in casa.
si pe pisa dormind nepasatoare la toate astea.
dar mai bine doar tin in minte.
sau poate nici asa.
pana la urma, de ce atata dorinta de a stoca tot ce ni se intampla frumos, cand putem sa uitam cu gratie, lasand altor lucruri loc sa se intample?
cred ca trebuie sa ramanem proaspeti si receptivi.
uite, de exemplu, de-asta nu-mi mai copiez filme care-mi plac, in ultima vreme.
discurs de dinainte de a-mi lua aparat foto, desigur, strugurii sunt acri.
hmm

Niciun comentariu: