marți, ianuarie 06, 2009

bulina rosie pentru

un post ingrozitor de personal, aproape obscen, dar pe care imi vine sa-l urlu dupa azi.

vreau fluturi in stomac vreau pe viata vreau.
aproape toti oamenii care ma inconjoara imi spun ca asa ceva nu exista, si ca ar trebui sa imi iau gandul.
dar eu nu pot trai altfel, nu ptr multa vreme.
iar daca pana acum m-am ghidat astfel, sper s-o fac asa si de acum inainte.
vreau fluturi, but not those that give me creeps, but those that give me life.
crina, stii bine ca intotdeauna ti se intampla ce iti doresti cu adevarat si pentru care esti pregatita.
asa ca ai grija ce-ti doresti.
mai tii minte mihai cand ne intalneam acum cateva veri si te intrebam “pe cine mai iubesti?” si tu spuneai ca tu ai inventat intrebarea asta pe vremuri?

Niciun comentariu: