miercuri, ianuarie 21, 2009

"go protest on your blog"

Am auzit eu bine, sau Base ne obliga sa venim la referendumuri de acum inainte?
S-a tampit?
Ce dracu, mi-era simpatic, dar acum gata. Iesim in strada. Ptr prima data impotriva lui orange, de la care numai la reflexe dictatoriale nu ma asteptam.
Cu parere de rau, dar nu i-o mai inghit si pe-asta.
Sau, imi explica si mie cineva ce dracu se intampla?

p.s. Imi amintesc de la expozitia lui Perjovschi de la Galeria Posibila, era acolo un desen cu un nene care statea in fata unui pupitru inaaalt, cu o petitie in mana. Nenea de dupa pupitru, din spatele unui laptop, ii spune: "go protest on your blog"
Ei, poftim.

Un comentariu:

spazio studio spunea...

hai ma crina......ce dracu, acu ti-ai dat si tu seama ca orengiu este obtinut din 1/2 rosu si restu galben?! traiasca partidu' unic!