marți, noiembrie 25, 2008

De la Nino citire.

Zilele trecute Michi Vieru fo in Bucuresti sa isi lanseze cartea SHINOBI si sa ia interviuri unor optzecisti pentru lucrarea lui de doctorat cu subiectul Ion Stratan. Dupa intrevederea cu Florin Iaru, imi spune 2 poante ale lui Nino.

Ce este acesta?

Colt alb.

Dar acesta?


Conu Spirache.

Sau una dinainte de 89:. (si pe-asta o stiu de la Arthur)
"Dom
’le, am auzit ca in Occident toate magazinele sunt shop-uri, si se vinde pe valuta!!!"
Ha!
(Colegii mei, care sunt cu 7 ani mai mici ca mine, nu s-au amuzat deloc, aveau doar niste priviri tampe)


3 comentarii:

Anonim spunea...

:-)
ce vremuri...ce oameni...!

Sebastian Cochinescu spunea...

Spune-mi unde să-ți trimit pozele de la ziua Cristinei.

Crina Manolescu spunea...

@sebastian:
trimite-le pe adresa mea de yahoo: crinushka@yahoo.com
Merci!