joi, decembrie 06, 2012

Indreptarea Sfantului Nicolae pentru Crina.


"Îndreptător credinţei şi chip blândeţilor, învăţător înfrânării te-au arătat pe tine, turmei tale, adevărul lucrurilor. Pentru aceasta ai câştigat cu smerenia cele înalte, cu sărăcia cele bogate. Părinte Ierarhe Nicolae, roagă pe Hristos Dumnezeu să mântuiască sufletele noastre." - Troparul Sfantului Nicolae.
Uite-asa, la MTR in curte, pe cand vindeam nuielusele a venit un domn in varsta la mine (cu barba alba, coincidenta?) si mi-a spus acest tropar pe de rost. Instant nu a mai fost frig afara.
Eu scrisesem pe un bilet ca sa atrag cumparatori cuvintele lui Creanga, "facator de vanatai". Dar nu eram nici eu cea mai multumita de ea, desi intr-adevar atragea lumea si punea zambet pe buze.
Dar iata ca a venit acest domn, trimis de Sf. Nicolae, m-a "indreptat"! Pe loc am schimbat textul cu "indreptator credintei si chip blandetelor". Inutil sa adaug ca am vandut si mai multe nuieluse de atunci.. chiar daca textul nu ar mai fi fost pe placul vreunui consultant de marketing..
Am considerat aceasta intalnire ca minunata si am rugat pe Sf. Nicolae sa imi mai aduca astfel de oameni. :)


Niciun comentariu: