luni, ianuarie 30, 2012

campanie infecta a presei romanesti in legatura cu subiectul Rosia Montana.

am trait s-o vad si pe-asta.
pana acum daor am mirosit ca asta stau lucrurile, asa imi spunea mie nasul cand vedeam campania TV a RMGC.
aici insa un studiu fundamentat.

2 comentarii:

castleless spunea...

stiam asta. inca dupa primul fan-fest de la rosia montana am vazut ce campanie murdara dezvolta cei de la gold. au preluat sloganul celor care le erau impotriva pentru a crea confuzie, pentru a putea folosi texte si audio de la 'concurenta', si pentru a 'fura sustinatorii' mai putin informati.

iar in ultimul timp este o avalansa crunta de pacalire a celui neinformat.

si din nefericire videoclipul este facut groaznic. daca primele 2-3 minute prezinta (neplacut de greoi) informatii concludente, restul intra intr'o incercare de construire a persuasivitatii pe baza de pathos, insa cu un material care nu are nici cea mai mica priza la cei dezinformati. si astfel scade increderea acestora (ethosul) fata de emitatorul mesajului. (am facut comunicare si relatii publice, cideoclipul asta este un mesaj care are priza la cei care sunt deja partizanii ideii comunicate, nu la cei care sunt nehotarati sau opozanti. dommage...)

castleless spunea...

erata evidenta: cideoclipul - videoclipul