luni, iulie 20, 2009

intarziere.

Nu va mai iritati, oameni buni, cand in gara vi se anunta intarzierea trenului 45 de minute. Mai bine ganditi-va Oare ce avem noi de facut acest timp si nu am aflat inca? Ieri, de exemplu, cu mine Planul era sa imi aduc aminte de Rilke-n poeme franceze, sa contemplu familii curate sterile fericite plecand in vacanta in statiune (uneori vreau si eu asa, ca la televizor), sa ma imprietenesc cu rusoaica ratacita Irina (cum altfel s-o cheme) care mi-a daruit o rubla cu vulturul cu 2 capete pe verso care inseamna cica Putin si Medvedev), arde soarele iau o cafea, inca niste guri de Nichita, ce liniste e in gara asta de provincie dupa ce pleaca un tren (si cum inca le mai stiu mutrele navetistilor), campul cel galben (si mi-am adus aminte de R. spunandu-mi ca s-a indragostit de camp cand isi conducea iubita la tren), ...hai sa mai mazgalim ceva in carnetel...
Adica sa incep saptamana asta acordata la mine insami.
Asa ca fara "ah!", "oh!", "futu-i" la gura, va rog, nici nu stiti ce norocosi sunteti, mai bogati cu 45 de minute.



foto de aici.

Un comentariu:

castleless spunea...

timp de asteptare e timp castigat, mi'a zis cineva acu' vreo doua saptamani...