duminică, martie 22, 2009

Din seria "Groupie talk cu Teo" :p


Teo: crina crinaaaaaaaa
Teo: iubitaaaa
Teo: cum se numeste tipa aia mistooo
Teo: frantuzoaicaaa
Teo: zi-mi ca tu stii
Crina: care
Crina: cu ce se ocupa ea?
Teo: sa poate imi poti trmite linkul youtube cu ea
Teo: era alb negru
Crina: care bre
Teo: frumoasa foooc
Crina: juliette greco?
Crina: cantareata?
Crina: sau care
Teo: bre zau dc stiu dc stiam nu eram proasta sa te intreb
Crina: ce face
Crina: canta
Crina: danseaza
Teo: nu cred ca asta
Teo: canta
Teo: canta
Crina: aia cu gura faina?
Teo: daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Teo: daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Crina: mmmm
Teo: ai aia aia
Crina: stai
Crina: charlotte gainsbourg
Crina: cred
Crina: nu sunt singura
Crina: sigura
Teo: am un "lipsus"
Teo: nu e aia
Teo: off
Crina: nu
Crina: of
Teo: ceva cu flori
Teo: trandafiri
Teo: era piesa parca
Teo: la cata franceza stiu eu, vai de curu meu..
Crina: Francoise Hardy
Crina: http://www.youtube.com/watch?v=IQGNpRnFNgM
Crina: ia de aici
Crina: si sa imi aprinzi lumanare
Teo: aaaa parca asta
Teo: stai asea sa o vad
Teo: lumanare?
Teo: off pai murisi?
Teo: deja
Teo: murisi?:
Crina: nu, asa, sa imi mearga bine :p
Teo: asta e bre
Teo: off
Teo: un pupic iti dau
Crina: ce ti-a venit cu ea
Teo: nu stiu bre
Teo: m-a lovit acum!
Crina: bine ca mi-ai adus aminte de ea
Crina: o pun pe blog, asa.
Teo: asta e, mai..
Teo: off ce draguta e
Crina: off, ce guritza are.
Teo: cu rose era, mai, piesa, stiam eu ceva
Teo: offf..


Niciun comentariu: