miercuri, februarie 25, 2009

La targ de martisor, birjar!


Tacere adanca la mine pe blog in ultima vreme.
Asta pentru ca am muncit, din greu am muncit, cu Jo, Irina, Rene, martisorind.
Casa din Luca Stroici a fost in ultimele saptamani in aburi de pasta ceramica, acrilice, cartofi prajiti, beri si vinuri complicate fara de care nu se poate, zgomote de foarfece si de rulat pasta, chicoteli de bucurie sau nervi ale nereusitelor de moment.
Experimente, joaca cat cuprinde, dar n-ar fi misto sa facem si-asa, sau asa? sau asa?
"Dar nu se vor vinde, ce ne facem? (we couldnt help thinking about Orleanu. "Propitarul". Si ca de fapt cam muncim ptr el..")
"Cred ca suntem prea euforici de ce iese si nu ne dam seama ca nu sunt martisoare, ci .. altceva. Jucarii, sculpturi, abstractiuni.. Dar daca nu? Lumea vrea lucruri originale sau obisnuitele teme de martisor?"
S-a facut misto la greu. Hai sa facem masele. Dar hai sicrie. Sau ce-ar fi sa facem sticle (de fapt de-astea chair am facut). Dar cum sa le pun langa crucile mele grecesti inscrise? Frate, dar cum ar fi sa mergem cu ...
Uite-asa ne-am framantat, framantand la pasta ceramica. Musamaua rosie cadrilata ar avea ce povesti daca ar putea vorbi. Cred ca ar zice ca albinutele Irinei au fost cam obraznice, ca pisicile cam lenese, ca nasturii mei cuminiti si scortisoara parfumata. Ca n-am avut mila si ca am varsat pe ea de toate intr-un dezmat total al creatiei. Totul pe fondul sonor cald teatrului radiofonic de noapte sau alaturi de Florian Lungu si compilatiile sale inspirate. Ehei.., ca bine le-a mai zis.
Ce a iesit puteti vedea la Targul Martisorului de la Muzeul Taranului Roman, de ieri pana duminica. E frig si suntem inauntru, dar vom prinde curaj si vom iesi afara in curte in weekend, macar baietii, si fetele gingase raman la caldurica, bricoland in continuu. Pentru ca bineinteles ca nu ne-am atins target-ul, bineinteles ca nu suntem gata, sigur ca nu le avem pe toate pictate, si mai ales nu suntem pe deplin multumiti de ce a iesit. contrar opiniilor altora. Dar asta nu e neaparat rau..
Lume, deci, ne gasim la M.T.R.~~~ Cu fetele, ca sa le treaca de aerul rau de primavara, cum zice Arghezi, iar cu baietii, ca sa le mai fure un zambet dragelor lor cu un banut de agatat. Ii ajutam pe toti cu bucurie.

La targ de martisor, birjar!

4 comentarii:

Anonim spunea...

bafta la vanzare!si neaparat, cum ii spuneam si lui rene,poze cu martzisoare pentru "pirate"!ok?

Medeea76 spunea...

Cum a fost???

Crina Manolescu spunea...

A fost foarte fain, dar o sa scriu, macar scurt, despre asta. Insa n-am apucat, ca mi-au venit tonele de alte treburi pe cap pe care le suspendasem pentru asta. :)

Anonim spunea...

Buna Crina sunt Luiza, incerc de ceva vreme sa dau de tine. Am nevoie de nr. de tel. al lui Geo. Mi-l poti trimite si mie te rog frumos pe Id ul meu luiza_sting. Multumesc.